Ακολουθήστε μας στο:
Τελευταία ενημέρωση:
Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019, 15:32

Θέλετε να γκρεμιστεί η δημοτική αγορά;
Συμφωνώ απόλυτα
Διαφωνώ
Δεν με ενδιαφέρει
Ψήφισε
2 ασκήσεις που θα σε κάνουν να μοιάζεις νεότερη
Τρίτη, 25 Ιουνίου 2019 - 1:02:52 πμ
Καθίσματα που δυναμώνουν τα γόνατα και τα πόδια
Στάσου σε όρθια στάση με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων σου. Κράτησε αλτήρες των δύο κιλών σε κάθε χέρι. Κρατησε τα χέρια σε ευθεία με το έδαφος. Διατήρησε σταθερό τον κορμό και κάνε το πρώτο κάθισμα, σπρώχνοντας τη λεκάνη προς τα κάτω και πίσω. Επανέλαβε 15 φορές και κάνε τζόκινγκ πριν συνεχίσεις με την επόμενη άσκηση.
Προβολές για την ενδυνάμωση του κάθε ποδιού ξεχωριστά
Με την άσκηση  γυμνάζονται μύες όπως προσαγωγοί, οι μύες του κορμού και οι γαστροκνήμιοι. Η άσκηση επικεντρώνεται σε κάθε πόδι ξεχωριστά, αλλά τονώνει ολόκληρα τα κάτω άκρα. Επίσης η κίνηση που απαιτείται βελτιώνει την ισορροπία του σώματος, η οποία σταδιακά χάνεται με τα χρόνια. Μπορείτε προαιρετικά να κρατήσετε και αλτήρες στα χέρια. Επαναλάβετε τις προβολές 10 φορές σε κάθε πόδι.
​ ​​

Διαβάστε επίσης:

Ανακαλύψτε στο newse όλες τις εξελίξεις και τα θέματα για την οικονομία

Ό,τι συμβαίνει, ανεβαίνει και στο Facebook! Ακολούθησέ μας!

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Copyright ©2019 newse.gr (Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ.: 141984522000) | Επικοινωνήστε μαζί μας |Διαφήμιση|email επικοινωνίας [email protected]