Quantcast

Χορτοφαγική δίαιτα: Μία απίστευτη δίαιτα για να χάσεις κιλά!

Γυναίκα που κρατά ένα μήλο
Γυναίκα που κρατά ένα μήλο (πηγή: pixabay.com)

Σίγουρα θα έχεις ακούσει για πολλούς σταρ στο Χόλιγουντ που ακολουθούν αυτήν τη διατροφή. Και σίγουρα θα έχεις και κάποιους γνωστούς που είναι χορτοφάγοι.

Τελευταία πολύ στη μόδα είναι χορτοφαγική δίαιτα.
Κυκλοφορούν πολλές στο διαδίκτυο και αρκετές γυναίκες μπαίνουν στον πειρασμό να τις κάνουν χωρίς να επισκεφθούν έναν ειδικό. Φυσικά αυτό είναι μεγάλο λάθος γιατί κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, έχει άλλες ανάγκες κι άλλες ελλείψεις. Ωστόσο αν εσείς επιμένετε και θέλετε πάση θυσία να ακολουθήσετε κάποια χορτοφαγική δίαιτα για να χάσετε κιλά τώρα που είναι καλοκαίρι, αποφύγετε τα παρακάτω λάθη που γίνονται πολύ συχνά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Tips για να απολαμβάνεις το τρέξιμο και να καις θερμίδες χωρίς να βαριέσαι!

Απίστευτο: Αυτό έχεις κρυμμένο σπίτι σου και διώχνει αμέσως την κυτταρίτιδα!

Δες πως θα κάνεις την χορτοφαγική δίαιτα

  • Μην τρώτε την ίδια ποσότητα με όσα τρώγατε προτού την ξεκινήσετε.
  • Αυξήστε τις μερίδες. Εξάλλου είναι αυτό που θα σας πει, αν δεν το έχει κάνει ήδη, και ο διαιτολόγος
  • Η βιταμίνη Β12 υπάρχει σε αφθονία στο κόκκινο κρέας και δεν υπάρχει σε κανένα φρούτο και λαχανικό. Υπάρχει όμως σε γάλα και γιαούρτι, οπότε μην τα σνομπάρετε! Αγοράστε άφθονα να υπάρχουν στο ψυγείο.
  • Μην τρώτε κάθε μέρα σαλάτα.

Χορτοφαγική δίαιτα: Μην τρως κάθε μέρα το ίδιο φαγητό

Μπορεί να θεωρείται πλήρες γεύμα αλλά όχι να τρώτε κάθε μέρα το ίδιο…φαγητό! Μπορεί με αυτόν τον τρόπο να μπλοκάρει ακόμη και ο μεταβολισμός σας και να μην μπορέσετε να χάσετε κιλά ούτε σε ένα μήνα.

«Το σώμα μου λέει να φάω αυτό ή εκείνο». Σταματήστε να ακούτε αυτό που θέλετε! Έτσι δε θα χάσετε ποτέ κιλά! Ίσα ίσα θα παραμυθιάζεστε ότι ακολουθείτε μία δίαιτα χωρίς αποτέλεσμα.

Ποια είναι τα οφέλη της χορτοφαγικής διατροφής;

Στο motherblog.gr, βρήκαμε τα παρακάτω οφέλη:

  1. Πλούσια σε βιταμίνες, ανόργανα στοιχεία, καλά λιπαρά. Λόγω του περιεχομένου της σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς και δημητριακά είναι πολύ πλούσια θρεπτικά συστατικά που λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη.
  2. Χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά. Λόγω της απουσίας των ζωικών προϊόντων η περιεκτικότητα της χορτοφαγικής διατροφής είναι χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά προστατεύοντας από τα καρδειαγγειακά νοσήματα, το σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και κάποιους τύπους καρκίνων.
  3. Χαμηλότερο οικολογικό αποτύπωμα. Λόγω της απουσίας των ζωϊκών προϊόντων η επιβάρυνση του περιβάλλοντος είναι χαμηλότερη σε σχέση με μία διατροφή που περιλαμβάνει ζωικά προϊόντα. Αυτό το όφελος είναι πολύ σημαντικό δεδομένης της οικολογικής κρίσης που διανύει ο πλανήτης μας.

Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.