Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από το τηλέφωνο, η διαδικασία γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να κλείσετε ραντεβού καθώς και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για να εισέλθετε στις υπηρεσίες.
Θα πρέπει να ξέρετε ότι η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ γίνεται μετά από τον καθορισμό ραντεβού.
Θα ενημερωθεί εγγράφως ή ηλεκτρονικώς ο πολίτης εφόσον δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του.
Για την εξυπηρέτηση σας, θα πρέπει να υποβάλλετε ηλεκτρονικά το αίτημα σας το οποίο θα προωθηθεί στην αρμόδια μονάδα, η οποία θα το διεκπεραιώσει και θα σας ενημερώσει. Κάνετε κλικ εδώ (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy)
Τέλος, η είσοδος στις Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, επιτρέπεται μόνο με υποχρεωτική επίδειξη κατά την είσοδο του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού PCR ή rapid test και ταυτότητα.
Οι ανήλικοι από 4 έως και δεκαεπτά ετών, πρέπει να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού self-test.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Δείτε πόσο τρομακτικός έγινε ο ουρανός στη Χαλκίδα [Φωτο]
Αυτό είναι το θαυματουργό δέντρο στην Νότια Εύβοια [Φωτογραφία]
Μερομήνια 2022 -2023: Τι καιρό θα κάνει;
Επιταγή ακρίβειας: Πότε ξεκινά η αίτηση για το voucher 200 ευρώ;
Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών στα πανεπιστήμια: Πότε ξεκινούν;
Προσλήψεις αναπληρωτών 2022: Πότε ξεκινούν οι δηλώσεις για τις περιοχές;
Ακολουθήστε το Newse.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις