3 Κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2023

3 κορυφαιεσ τασεισ μαρκετινγκ, μικρεσ επιχειρησεισ

Οι μικρές επιχειρήσεις ξεκινούν από το πάθος ενός ιδρυτή ή μια εξαιρετική ιδέα για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Αυτά τα πρώτα βήματα, όπως και οι απλές κατασκευές eshop ωστόσο, δεν είναι αρκετά για να διευθύνουν μια επιτυχημένη εταιρεία.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πρέπει να φορούν πολλά καπέλα, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ των εταιρειών τους στον σημερινό ψηφιακό κόσμο. Το 2022 μπορεί να έχει ρίξει τις μπάλες της καμπύλης στο δρόμο σας, αλλά είναι καιρός να καθαρίσετε την πλάκα και να επικεντρωθείτε σε καλύτερους στόχους για να αναπληρώσετε τον χαμένο χρόνο. Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι η αξιοποίηση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, τη δημιουργία πολύτιμων δυνητικών πελατών, την αύξηση των πωλήσεων, τη δημιουργία ευκαιριών ανοδικών πωλήσεων και τη βελτίωση της διατήρησης πελατών.

1. To Email Marketing παραμένει ψηλά το 2023

Το Email Marketing παλιώνει σαν το καλό κρασί, αλλά παραμένει μια από τις πιο συναρπαστικές τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος για την προώθηση των επωνυμιών και την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Εκτός από την προσέγγιση ενός μεγάλου κοινού, οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email επιτρέπουν επίσης στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να επιδείξουν την τεχνογνωσία του κλάδου και να αναδείξουν τις πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης τους.

Το σύγχρονο λογισμικό του Email Marketing επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να μετρούν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους, η οποία είναι μια ανεκτίμητη πηγή δεδομένων. Μπορούν να μάθουν τι λειτουργεί και τι όχι για να βελτιώσουν τις Digital Marketing στρατηγικές. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, τα email είναι εξαιρετικά μέσα για τη μετάδοση του μηνύματος μιας επιχείρησης απευθείας στους πελάτες χωρίς περιορισμούς από τα φίλτρα.

2. Το Influencer Marketing γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές στο Instagram και το TikTok

Το Influencer Marketing έχει εξελιχθεί και έχει γίνει μια επιτυχημένη Digital Marketing στρατηγική για μικρές επιχειρήσεις. Η τάση αυτή αναμένεται να διατηρήσει τους ρυθμούς της το 2023 και ισχύει τόσο για τις μικρές όσο και για τις μεσαίες επιχειρήσεις. Οι ειδικοί του Marketing, οι ηγέτες της βιομηχανίας και οι παράγοντες επιρροής συνεργάζονται ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους για να κερδίσουν θαυμαστές, να ενισχύσουν την υπεράσπιση της επωνυμίας και να αυξήσουν τις μετατροπές πωλήσεων. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να προσλάβουν επιρροές διασημοτήτων μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με μικρο-influencers. Το τελευταίο αποτελείται από Social Media υποστηρικτές με χιλιάδες ή δεκάδες χιλιάδες followers. Παρόλο που οι μικρο-influencers έχουν μικρές βάσεις θαυμαστών, οι αναρτήσεις τους εξακολουθούν να έχουν μεγάλη γροθιά λόγω των υψηλών επιπέδων αφοσίωσης. Αυτός ο τύπος influencer γνωρίζει καλά τον κλάδο του και θεωρούνται «καθημερινοί» άνθρωποι. Επομένως, οι οπαδοί τους είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται τις συστάσεις και τις απόψεις τους.

3. Τα Live Streaming και τα κάθετα βίντεο μικρής μορφής παραμένουν ανεκτίμητα

Η δημοτικότητα του live streaming αναμένεται να βελτιωθεί το 2023. Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων κάνουν stream στο YouTube και στο Facebook είναι επειδή είναι δωρεάν. Επιπλέον, αυτές οι πλατφόρμες τους επιτρέπουν να δημιουργήσουν buzz και προσμονή και να αλληλεπιδρούν απευθείας με το κοινό τους. Παρόμοια με τον τρόπο λειτουργίας των τηλεοπτικών καναλιών αγορών, οι αγορές σε live stream περιλαμβάνουν Brand Ambassadors και Influencers που προωθούν προϊόντα, τα οποία μπορούν να αγοραστούν άμεσα από τους θεατές. Το Instagram έκανε το ντεμπούτο του για πρώτη φορά τη λειτουργία Reels το 2019. Ωστόσο, επέτρεπε στους χρήστες να δημοσιεύουν μόνο Reels διάρκειας έως και 15 δευτερολέπτων.

Για να ανταγωνιστεί το TikTok, τα Instagram Reels μπορούν πλέον να έχουν διάρκεια έως και 90 δευτερόλεπτα. Τα κάθετα βίντεο σύντομης μορφής έχουν γίνει απαραίτητο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022 και θα συνεχίσουν να το κάνουν και το επόμενο έτος. Μπορούν να προβάλλουν πλάνα απευθείας από την εταιρεία σας ή τις πιο πρόσφατες πληροφορίες προϊόντος. Εκτός από τη συμβολή στη ζωή μιας επωνυμίας, αυτά τα βίντεο δημιουργούνται γρήγορα και μπορούν να επανατοποθετηθούν σε πολλές πλατφόρμες με ελάχιστη επεξεργασία.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες:  Κατασκευή ιστοσελίδων Netplanet