Άγχος και Στρες: Ποια τα συμπτώματα και πως φεύγει;

Τρομακτικό σπίτι
Τρομακτικό σπίτι (φωτογραφία αρχείου:pixabay.com)

Είναι γεγονός να νιώθεις άγχος και στρες κάπου κάπου, ειδικά αν οι καθημερινοί ρυθμοί σου το δικαιολογούν.

Ένα αποτέλεσμα τους άγχους είναι η διαταραχή άγχους όπου συμπεριλαμβάνονται η φοβία, και η κρίση πανικού.

Διώξε στρες και άγχος με φυσικό τρόπο!

Ωστόσο, καλά νέα έρχονται από νευροεπιστήμονες που υποστηρίζουν ότι υπάρχει τρόπος να αντιμετωπιστεί το στρες με φυσικούς τρόπους, χωρίς θεραπεία και φάρμακα. Μελέτησαν, συγκεκριμένα, πώς αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος στο φυσικό περιβάλλον του και έβγαλαν κάποια συμπεράσματα.

Βρήκαν, λοιπόν, ότι νιώθουμε χαρούμενοι, ήρεμοι και αναζωογονημένοι όταν βρισκόμαστε έξω και κυρίως σε μια παραλία. Η θάλασσα μας δίνει την απίστευτη αίσθηση γαλήνης και χαλαρότητας, η οποία ονομάζεται «μπλε χώρος». Ο συνδυασμός των χαλαρωτικών μυρωδιών και των ήχων του νερού επηρεάζουν τον εγκέφαλό μας καθώς ο «μπλε χώρος» μπορεί να μας κάνει να αισθανθούμε άνετα και χαλαρά με έναν υπνωτικό τρόπο.

Μπορείς να κάνεις κάποιες ενέργειες και να διώξεις το άγχος αρκεί να το πάρεις χαμπάρι και να μην αγχώνεσαι με όσα δε μπορούν να αλλάξουν.

Για παράδειγμα, η αποτυχία σε ένα τεστ στο σχολείο: Όσο και να αγχωθείς και να ζοριστείς, δε θα αλλάξει από τη στιγμή που έδωσες εξετάσεις και δεν έγραψες καλά. Από εδώ και πέρα, χρησιμοποίησε την ενέργεια σου στο τι μπορείς να ελέγξεις.

Οι ασκήσεις αναπνοής είναι ένας από τους καλύτερους και γρηγορότερους τρόπους για να βοηθήσεις το σώμα όταν αισθάνεσαι ανήσυχος.

Υπάρχουν πολλές τεχνικές αναπνοής, αλλά μια από τις καλύτερες είναι η κοιλιακή ή διαφραγματική αναπνοή. Η τεχνική είναι απλή και μπορείς να την κάνεις οπουδήποτε

. Μέσα σε λίγα λεπτά μπορείς να ανακουφιστείς από το άγχος. Πάρε μια βαθιά αναπνοή από τη μύτη σου φουσκώνοντας το κάτω μέρος της κοιλιάς, όχι το στήθος. Επανάλαβε αρκετές φορές.

Διώξε το άγχος και το στρες και πολέμα την μοναξιά

Η μοναξιά συνδέεται με αυξημένα επίπεδα άγχους. Αντίθετα το μοίρασμα και η συζήτηση λειτουργούν ευεργετικά στη μείωση του άγχους. Ένα πρόβλημα είναι πιο εύκολο όταν το μοιράζεσαι και ειδικά όταν λαμβάνεις υποστήριξη από τους κοντινούς σου ανθρώπους. Επιπλέον, πολύ συχνά όταν ανοίγεσαι στους άλλους είναι πολύ πιθανό να ανακαλύψεις ότι και οι ίδιοι αντιμετωπίζουν ή αντιμετώπισαν κάτι παρόμοιο. Σε αυτό το σημείο το μοίρασμα και η αλληλοϋπόστηριξη μπορούν να λειτουργήσουν θεραπευτικά.

Όχι μόνο εργασία και ξεκούραση στο σπίτι

Όταν η ζωή μας είναι μονοδιάστατη και περιλαμβάνει, για παράδειγμα, μόνο το δίπτυχο εργασία – σπίτι, είναι πολύ εύκολο να μας οδηγήσει σε αυξημένα επίπεδα άγχους. Ένας πιο ισορροπημένος τρόπος ζωής περιλαμβάνει και την άσκηση, το χρόνο για χαλάρωση αλλά και τη διασκέδαση. Η φροντίδα του εαυτού ξεκινάει από αυτό. Επιπλέον, ένας τέτοιος τρόπος ζωής οδηγεί και σε αλλαγές στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε καταστάσεις αλλά και στη σημασία που τους δίνουμε.

Διαβάστε ακόμα:

Επίδομα τέκνων 2020 πληρωμή γ δόσης: Πότε θα πιστωθεί;

Κοινωφελής εργασία: Πως θα κάνεις την αίτηση;

Κοινωνικό μέρισμα: Θα συνεχιστεί αυτό το επίδομα το 2020;

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις και τα νέα με διαφορετική ματιά στο Newse.gr