Quantcast

DIY: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ

Όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν συνήθως «τρέλα» με τα οχήματά τους. Τους αρέσει δηλαδή να τα φροντίζουν, να τα περιποιούνται, να τα αναβαθμίζουν κ.ά. Ωστόσο, όλες αυτές οι εργασίες από ένα απλό σέρβις μέχρι τις πιο πολύπλοκες αλλαγές και παρεμβάσεις απαιτούν πολλά χρήματα τόσο για ανταλλακτικά όσο και για τις εργατοώρες των τεχνιτών. Το πρώτο πρόβλημα λύνεται σχετικά εύκολα. Αρκεί να αρχίσουμε να προμηθευόμαστε ανταλλακτικά αυτοκινήτων από την MaxxParts. Πρόκειται ίσως για την πλέον δυναμική και φερέγγυα ομάδα στο χώρο των ανταλλακτικών αφού διαθέτει πραγματικά ό, τι ζητήσετε και ακόμα παραπάνω. Είδη όπως λιπαντικά, μπαταρίες, υαλοκαθαριστήρες αλλά και όλα τα υπόλοιπα αναλώσιμα ή μη διατίθενται σε καταπληκτικές τιμές χωρίς να γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα.

Κατά συνέπεια, πρέπει να δούμε αν και πως μπορούμε να διαχειριστούμε το κόστος της αμοιβής των μαστόρων-τεχνιτών. Για κάποιες περίτεχνες ή πολύ εξειδικευμένες εργασίες ίσως θα ήταν φρόνιμο να επισκεφτούμε κατόπιν ραντεβού τα επίσημα συνεργεία που διαθέτει ο κάθε νομός για τη μάρκα αυτοκινήτου που έχουμε. Οι επίσημοι αντιπρόσωποι είναι η αλήθεια ότι διαθέτουν όλη την απαιτούμενη τεχνογνωσία και πληροφόρηση για να πραγματοποιήσουν τυχόν αναβαθμίσεις μετά από κάποια προγραμματισμένη ανάκληση του οχήματος πάντα σε συνεννόηση με το κεντρικό εργοστάσιο παραγωγής. Ωστόσο, το κόστος των 40 έως 50€ ή και παραπάνω την ώρα είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων. Βέβαια αυτή η υπέρογκη για κάποιους χρέωση έρχεται ως φυσικό επακόλουθο αν σκεφτούμε τους στόχους που τίθενται αλλά και το «βάρος» δυσβάστακτων πάγιων εξόδων όπως το ενοίκιο, οι λογαριασμοί ρεύματος και τόσα άλλα.

Οι περισσότεροι εξ’ αυτών των «απογοητευμένων» πελατών συνήθως επισκέπτονται κάποιο συνεργείο της γειτονιάς τους ή εμπιστεύονται έμπειρους επαγγελματίες-τεχνικούς κατόπιν συστάσεων από φίλους ή συγγενείς. Εκεί, μιας και το προσωπικό που θα πληρωθεί είναι ελάχιστο σε σύγκριση με αυτό μιας αντιπροσωπείας, οι τιμές που χρεώνουν για κάθε ώρα εργασίας είναι πολύ πιο προσιτές. Εν προκειμένω μιλάμε για έκπτωση έως και 50% συγκριτικά με την αντίστοιχη χρέωση ενός επίσημου επισκευαστή. Το κόστος των ανταλλακτικών είναι επίσης μικρότερο μιας και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μιλάμε για καινούρια aftermarket ή μεταχειρισμένα ανταλλακτικά των οποίων το κόστος, όπως αντιλαμβάνεστε είναι επίσης χαμηλό. Με αυτόν τον τρόπο όσοι δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις λύνουν τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν σχετικά με το όχημά τους. Αρκετοί μάλιστα επιλέγουν να προμηθεύονται οι ίδιοι τα αναγκαία υλικά και ανταλλακτικά έτσι ώστε το όφελος να πολλαπλασιάζεται.

Κάποιοι άλλοι ωστόσο είτε λόγω σπουδών είτε λόγω έντονης ενασχόλησης γνωρίζουν πολλά περισσότερα και έτσι εκτελούν μόνοι τους, στο γκαράζ τους, μια σειρά από εργασίες. Σε αυτές τις εργασίες περιλαμβάνονται οι αλλαγές στις λάμπες των φώτων ή η αντικατάσταση τους με άλλες ανώτερης φωτεινότητας τύπου LED κλπ. Άλλοι «μερακλήδες» ξέρουν να αλλάζουν εξ’ ολοκλήρου και τα ίδια τα φανάρια σε περίπτωση ρωγμής ή άλλης ζημιάς. Ακόμη, πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων εκτελούν μόνοι τους την αντικατάσταση του λιπαντικού του κινητήρα με τη βοήθεια των κατάλληλων εργαλείων αλλά και αλλάζουν διάφορα φίλτρα όπως είναι το φίλτρο αέρα μηχανής, το φίλτρο καμπίνας και διάφορα άλλα καθώς επίσης και τους υαλοκαθαριστήρες ή τη μπαταρία του αυτοκινήτου.

Προχωρώντας με αυτή την αληθινά ατελείωτη λίστα συναντούμε αυτούς που όχι απλώς πλένουν μόνοι τους το όχημά τους μία ή δύο φορές το μήνα. Ορισμένοι βλέποντας διάφορα βίντεο ή και με τη συνδρομή φίλων το γυαλίζουν, το κερώνουν, το προστατεύουν με τοποθέτηση νανοκεραμικών υλικών και επιδιορθώνουν ως και ενδεχόμενες γρατζουνιές με τη χρήση των κατάλληλων προϊόντων. Διαπιστώνουμε τελικά ότι αν ένας άνθρωπος έχει πραγματικά αγάπη για αυτή την κινητή περιουσία του, μπορεί να πετύχει ένα αποτέλεσμα που θα ζήλευε κάθε επαγγελματίας του κλάδου. Αν σκεφτούμε μάλιστα το πόσα χρήματα θα εξοικονομήσουμε σε ετήσια βάση ίσως περάσει αρκετός χρόνος προτού επισκεφτούμε ξανά κάποιο συνεργείο!