Οι αστυνομικοί βρέθηκαν στο διαμέρισμα του και τον βρήκαν νεκρό το βράδυ της Κυριακής.
Ένας άντρας άφησε την τελευταία του πνοή στο διαμέρισμα που έμενε στην περιοχή του Βασιλικού.
Ύστερα από τηλεφώνημα, οι αστυνομικοί βρέθηκαν στο διαμέρισμα του και τον εντόπισαν χωρίς τις αισθήσεις του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το περιστατικό αποκλείστηκε η εγκληματική ενέργεια.

