Καθώς τα γνωστικά πεδία γίνονται πια όλο και περισσότερα και πιο απαιτητικά, είναι φανερό ότι ζούμε στον αιώνα της εξειδίκευσης και η φράση «έκαστος εφ’ ω ετάχθη» είναι απολύτως αντιπροσωπευτική για τον σημερινό κόσμο. Ως εκ τούτου, για κάθε δουλειά καλό είναι να απευθυνόμαστε στους επαΐοντες, ειδικά όταν η εργασία που θέλουμε να κάνουμε είναι δύσκολη και εξειδικευμένη.
Όποιος θέλει να ανοίξει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να καταφύγει σε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που θα του φτιάξει το προφίλ της εταιρείας του μέσω μιας καλαίσθητης ιστοσελίδας που θα τον βοηθήσει να προσελκύσει πολλούς πελάτες και να αυξήσει τον τζίρο του. Ακόμα πιο σημαντική είναι η κατασκευή της ιστοσελίδας αν ο έμπορος δεν έχει προηγούμενη πείρα και η ενασχόλησή του με το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί την πρώτη του επαφή με τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και δεν αναζητά απλώς ένα φθηνό eshop αλλά πολύ περισσότερα πράγματα.
Σε πρώτη φάση, ένας καλός κατασκευαστής ιστοσελίδων φροντίζει να προσαρμόσει τη σχεδίαση της ιστοσελίδας στο προφίλ της επιχείρησης, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τι πουλάει και πού απευθύνεται. Το design της θα πρέπει να είναι ελκυστικό και εντυπωσιακό, χωρίς όμως παράλληλα να γίνονται εκπτώσεις σε θέματα χρηστικότητας και πλοήγησης. Αντιθέτως, ζητούμενα είναι η λειτουργικότητα και η ευκολία χρήσης σε κάθε στάδιο της συναλλαγής, από την επιλογή του προϊόντος μέχρι και την πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Ακόμη, οι ειδικοί λαμβάνουν υπ’ όψιν τους τις μηχανές αναζήτησης και τους κανόνες που διέπουν το SEO (Search Engine Optimization, Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) για να βρεθούν οι χρήστες/δυνητικοί πελάτες όσο το δυνατόν πιο εύκολα και συχνά απέναντι στην ιστοσελίδα κατά την πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο.
Όσον αφορά τον τομέα της ασφάλειας, ο κατασκευαστής φροντίζει για θέματα όπως η απόκρυψη των στοιχείων του πελάτη, η προστασία στην πρόσβαση της διαχείρισης μέσω κωδικού και η συμβατότητα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR που έχει να κάνει με την προστασία δεδομένων. Όσον αφορά, πάλι, τους τρόπους πληρωμής, εξασφαλίζονται τρόποι offline πληρωμής, όπως είναι η τραπεζική κατάθεση, η αντικαταβολή, η μεταφορά χρημάτων μέσω e-banking κ.ά., ενώ υποστηρίζονται πλήρως και οι online πληρωμές, μέσω πιστωτικών καρτών, Paypal κ.ά.
Το σημαντικότερο, όμως, που προκύπτει από τη συνεργασία ενός επαγγελματία με μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων είναι ότι ο πρώτος αποκτά έναν προσωπικό συνεργάτη, έναν βοηθό που θα είναι πάντα κοντά του και με τον οποίο θα μπορεί να έχει πάντα άμεση επικοινωνία, μέσω τηλεφώνου ή Διαδικτύου. Για όποιο πρόβλημα προκύψει ή και για θέματα ρουτίνας, όπως η αλλαγή κάποιων στοιχείων της ιστοσελίδας, οι κατασκευαστές της σελίδας είναι στη διάθεση του πελάτη όλο το 24ωρο και δίνουν άμεσα λύσεις.
Όσο για το κόστος της κατασκευής και της ενημέρωσης/συντήρησης μιας ιστοσελίδας, αυτό είναι απολύτως λογικό, με την απλή κατασκευή να κοστολογείται γύρω στα 1.000 ευρώ. Αυτό το ποσό, μάλιστα, μοιάζει μηδαμινό αν σκεφτούμε τα χρήματα που χρειάζεται κάποιος για να ξεκινήσει από την αρχή τη λειτουργία ενός φυσικού καταστήματος (ενοίκια, μεταφορικά, υπάλληλοι). Σε σύντομο χρονικό διάστημα γίνεται απόσβεση σε αυτό το ποσό και η επιχείρηση αρχίζει να «γράφει» κέρδος, αφού το κόστος αφορά σχεδόν αποκλειστικά τα προς πώληση προϊόντα.
Από κάθε άποψη, λοιπόν, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν συμφέρουσα λύση τόσο για τους επιτηδευματίες όσο και για τους καταναλωτές, και το μέλλον τους διαγράφεται εξαιρετικά ευοίωνο.
Δείτε περισσότερα: προσφορά κατασκευής ιστοσελίδων aboutnet και προώθηση στο διαδίκτυο