Ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ για την παράκαμψη Χαλκίδας και την ιστορία της
Για δεκαετίες πολλοί Χαλκιδέοι ακούν για την παράκαμψη της Χαλκίδας. Ακόμα και την δεκαετία του 90 είχε ακουστεί το ότι θα έφτιαχναν την παράκαμψη Χαλκίδας.
Τα χρόνια περνούν και πολλοί που ήταν νέοι και γέρασαν ακόμα ρωτούν γιατί άργησε η παράκαμψη Χαλκίδας.
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε ανέκαθεν η Εύβοια ήταν η χρηματοδότηση του έργου της παράκαμψης Χαλκίδας αλλά και των έργων στον υπόλοιπο βασικό οδικό άξονα.
Η μόνη δυνατότητα αξιοποίησης πιστώσεων βρίσκονταν στο Ταμείο Συνοχής το οποίο διαχειρίζονταν το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων και διατίθενται σε οδικά δίκτυα που έχουν χαρακτηριστεί, με απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ως διευρωπαϊκά Δίκτυα.
Η Εύβοια, δεν έχει δρόμους γιατί δεν είχε δίκτυα χαρακτηρισμένα ως Διευρωπαϊκά. Τον μοναδικό δρόμο που μπορούσε να φτιάξει ήταν η παράκαμψη Χαλκίδας, για την οποία χρηματοδοτείται από τα Κοινοτικά Προγράμματα ως συνδετήριο τμήμα της Εύβοιας με την εθνική οδό.
Η πρώτη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια να ενταχθεί η παράκαμψη Χαλκίδας, έγινε το 2014, ώστε να κερδηθεί το χρονικό διάστημα των τριών ετών που μπορούν να κατασκευάζονται έργα από το ισχύον πρόγραμμα το ΕΣΠΑ. Αν είχε κερδηθεί τότε το στοίχημα το έργο θα είχε ολοκληρωθεί πριν το 2020.
Παράκαμψη Χαλκίδας το 2023
Το 2023, ήρθε ξανά το θέμα με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν πως εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός προς την εταιρεία που θα κάνει την κατασκευή.
Διαβάστε περισσότερα στο evianews