ώς βρίσκω τον Αριθμό Μητρώου Μαθητή

Πώς βρίσκω τον Αριθμό Μητρώου Μαθητή και τι κάνω αν έχω πρόβλημα με την αίτηση;

Πώς βρίσκω τον Αριθμό Μητρώου Μαθητή και τι κάνω αν έχω πρόβλημα με την αίτηση

Αυτές τις ημέρες, πολλοί γονείς έρχονται αντιμέτωποι με ερωτήματα σχετικά με τον Αριθμό Μητρώου Μαθητή, απαραίτητο στοιχείο για τις ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής στα σχολεία.

Το θέμα περιπλέκεται όταν το σύστημα δεν αναγνωρίζει τα στοιχεία του μαθητή και αποτυγχάνει η ταυτοποίηση.

Δείτε παρακάτω όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε:

Πού θα βρείτε τον Αριθμό Μητρώου Μαθητή

Ο Αριθμός Μητρώου Μαθητή είναι μοναδικός για κάθε μαθητή και αποδίδεται από το σχολείο φοίτησης. Μπορείτε να τον βρείτε:

– Στον έλεγχο προόδου τετραμήνου του μαθητή (αν πρόκειται για Γυμνάσιο ή Λύκειο),

– Με επικοινωνία με τη γραμματεία του σχολείου όπου φοιτά το παιδί σας.

Πρόβλημα με την αίτηση – Τι να ελέγξετε

Αν κατά τη διαδικασία της αίτησης προκύψει σφάλμα στην ταυτοποίηση των στοιχείων, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

– Ελέγξτε προσεκτικά όλα τα πεδία: Όνομα, επίθετο, ημερομηνία γέννησης, πατρώνυμο, μητρώνυμο, αριθμός μητρώου, τάξη και σχολείο φοίτησης.

– Επικοινωνήστε με το σχολείο: Ζητήστε να ελέγξουν τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν εντοπιστεί λάθος, θα πρέπει να διορθωθεί από τον Διευθυντή/Διευθύντρια του σχολείου.

Μόλις γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις, μπορείτε να υποβάλετε ξανά την αίτηση και το σύστημα θα ταυτοποιήσει τον μαθητή κανονικά.

Ιδιαίτερη προσοχή για τα Νηπιαγωγεία

Για τις αιτήσεις σε Νηπιαγωγεία, δώστε προσοχή στην ακριβή καταχώριση της τάξης: Προνήπιο, Νήπιο ή Προνήπια-Νήπια (σε μεικτές τάξεις). Αν η τάξη δηλωθεί λανθασμένα, μπορεί να εμφανιστεί λανθασμένη λίστα σχολείων προς επιλογή.

Αν δεν υπάρχει Αριθμός Μητρώου στο myschool
Αν ο μαθητής δεν έχει καταχωρηθεί στο myschool (π.χ. φοιτά στο εξωτερικό), τότε:

– Συμπληρώστε όλα τα στοιχεία της αίτησης εκτός από τον Αριθμό Μητρώου.

– Αποθηκεύστε προσωρινά την αίτηση.

– Στείλτε email στο [email protected] με τα παρακάτω συνημμένα:

α) Την προσωρινή εκτύπωση της αίτησης,

β) Βεβαίωση φοίτησης από το σχολείο του εξωτερικού ή άλλο σχολείο που να επιβεβαιώνει την απουσία Αριθμού Μητρώου,

γ) Υπεύθυνη δήλωση όπου ζητάτε την οριστικοποίηση της αίτησης με τα στοιχεία που έχετε δηλώσει.

Ο διαχειριστής της πλατφόρμας θα οριστικοποιήσει την αίτηση και θα μπορείτε να την εκτυπώσετε κανονικά.

Τι να κάνετε σε περίπτωση λάθους

Εφόσον αντιληφθείτε ότι έχετε κάνει λάθος στην αίτηση, μπορείτε να την τροποποιήσετε μέχρι και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής. Μετά την οριστικοποίηση, οι αλλαγές δεν επιτρέπονται, γι’ αυτό είναι σημαντικό να κάνετε επιμελή έλεγχο πριν την τελική υποβολή.

Ακολουθήστε το newse στο Google News  και στο viber   για να μάθετε πρώτοι όλες τις προκηρύξεις και τα επιδόματα