Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από το τηλέφωνο, η διαδικασία γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να κλείσετε ραντεβού καθώς και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για να εισέλθετε στις υπηρεσίες.
Θα πρέπει να ξέρετε ότι η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ γίνεται μετά από τον καθορισμό ραντεβού.
Θα ενημερωθεί εγγράφως ή ηλεκτρονικώς ο πολίτης εφόσον δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του.
Διαβάστε περισσότερα: Καιρός: Η κακοκαιρία «Elena» φέρνει βροχές και χιόνια και στην Εύβοια
Για την εξυπηρέτηση σας, θα πρέπει να υποβάλλετε ηλεκτρονικά το αίτημα σας το οποίο θα προωθηθεί στην αρμόδια μονάδα, η οποία θα το διεκπεραιώσει και θα σας ενημερώσει. Κάνετε κλικ εδώ (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy)
Τέλος, η είσοδος στις Υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, επιτρέπεται μόνο με υποχρεωτική επίδειξη κατά την είσοδο του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού PCR ή rapid test και ταυτότητα.
Οι ανήλικοι από 4 έως και δεκαεπτά ετών, πρέπει να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού self-test.