Quantcast

Τρόποι για να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας

Ανέκαθεν οι επιχειρήσεις για να μπορέσουν να λειτουργήσουν χρειάζονταν τη διαφήμιση.

Η διαφήμιση αρχικά γινόταν από στόμα σε στόμα από τους πελάτες και τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων και με διάφορες αφίσες στους δρόμους, πρακτικές που και σήμερα ακόμη εφαρμόζονται αλλά φαίνεται πως έχουν χάσει πια την ανταπόκρισή τους και δεν είναι μετρήσιμα τα αποτελέσματα της επένδυσης.

Έπειτα έφτασε το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Πλέον, οι μεγαλύτερες εταιρείες διαφήμιζαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω αυτής με τη χρήση έξυπνων σποτ που έκαναν επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη, προβάλλοντας κατά κύριο λόγο το θεσμό της οικογένειας και την οικογενειακή θαλπωρή ή ακόμη και το status.

Εδώ και δύο δεκαετίες όμως έχουν έρθει τα πάνω κάτω με το ίντερνετ να αλλάζει τα μέχρι στιγμής δεδομένα.
Η διαφήμιση επιχείρησης πλέον μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και με πολλούς τρόπους μέσω του διαδικτύου. Είναι κάτι που οι περισσότεροι επιχειρηματίες προτιμούν, αφού το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών περνάει μεγάλο μέρος της ημέρας αναζητώντας υπηρεσίες και προϊόντα στο ίντερνετ.

Με ποιους τρόπους λοιπόν μπορούμε να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας στο διαδίκτυο;

Google AdWords:
Όπως μαρτυρά το όνομά της, πρόκειται για ακόμα μια χρηστική εφαρμογή της Google. Οι περισσότερες επιχειρήσεις πληρώνουν για να διαφημιστούν στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης. Πρακτικά, δημιουργώντας μια διαφήμιση για την επιχείρησή μας, χρησιμοποιούμε σχετικά key words, επομένως κάθε χρήστης που αναζητά τα συγκεκριμένα key words στο Google, έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με την εταιρεία μας, η οποία εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Video Marketing:
Το Video Marketing αποτελεί τη διαφήμιση των επιχειρήσεων στο. Η εφαρμογή αυτή θεωρείται διάδοχος της τηλεόρασης και γι’ αυτό το λόγο κάθε επιχειρηματίας επιλέγει να προβάλλει διαφημιστικά βίντεο των υπηρεσιών και των προϊόντων του στα διάφορα βίντεο που ανοίγουμε καθημερινά για μουσική, ταινίες κ.λπ..
Διαφήμιση στο Facebook:
Το Facebook είναι ένα από τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα και πλέον σήμερα ένας από τους καλύτερους τρόπους και τα πιο δυνατά μέσα για να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πάντα στη ροή της σελίδας των χρηστών, στο messenger αλλά και στο δεξί τμήμα της ενώ η επιχείρηση μπορεί να ορίσει διάφορες προϋποθέσεις όπως το φύλο, η ηλικία και η κατοικία του target group.

E-mail Marketing:
Άλλος ένας διαδεδομένος τρόπος διαφήμισης είναι η αποστολή ενημερωτικών e-mails σε καταναλωτές που έχουν γραφτεί στο newsletter μας. Είναι μια έξυπνη λύση για να κρατάμε το κοινό μας κοντά μας, αφού ενημερώνουμε τον κάθε πελάτη μας για νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή προσφορές που παρέχουμε. Το μόνο που πρέπει να προσέξουμε είναι η συχνότητα και η ποσότητα των e-mails που πρόκειται να στέλνουμε. Πρέπει να στέλνουμε ενημερώσεις αρκετά συχνά, αλλά με μέτρο.
Όλες οι παραπάνω λύσεις μπορούν να φέρουν στην επιχείρησή μας τα επιθυμητά αποτελέσματα, δηλαδή ανάπτυξη του πελατολογίου μας και αύξηση των κερδών μας. Μάλιστα, δεν είναι απαραίτητο να ακολουθήσουμε μόνο έναν τρόπο διαφήμισης, αλλά έχουμε την δυνατότητα να δουλέψουμε συνδυαστικά, ακόμα και χρησιμοποιώντας όλους τους προαναφερθέντες τρόπους.