Χάστε γρήγορα κιλά αλλά με ασφάλεια!

diaita
δίαιτα

Ποιος δεν θα ήθελε να πετυχαίνει όποτε θέλει αυτό που υπόσχεται ο τίτλος; Δεν θα ήταν πραγματικά συναρπαστικό κάθε φορά που διαπιστώνουμε ότι οι ενδείξεις της ζυγαριάς ξεφεύγουν προς τα πάνω να χάνουμε όσα κιλά επιθυμούμε χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την υγεία μας; Σίγουρα θα ήταν αλλά θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως το ιδανικό είναι να διατηρούμε ένα σταθερό βάρος στο πέρασμα των χρόνων και να αποφεύγουμε τυχόν αυξομειώσεις. Βέβαια, για ποικίλους λόγους, οι περισσότεροι από εμάς θα χρειαστούμε να ακολουθήσουμε κάποια δίαιτα 2-3 ή και παραπάνω φορές στη ζωή μας αλλά είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να συμβαίνει τόσο συχνά.

Οι διαρκείς αυξομειώσεις κιλών εκτός του ότι προκαλούν μακροχρόνια σοβαρά προβλήματα υγείας, έχουν και πιο άμεσες επιπτώσεις στο δέρμα μας που «κρεμάει» ή δημιουργεί ραγάδες και άλλα. Φυσικά, αυτές οι επιπτώσεις μπορούν να ελαχιστοποιηθούν αν παράλληλα με τη σωστή διατροφή, γυμναζόμαστε τακτικά πχ. μισή ώρα κάθε μέρα είτε κάνοντας αερόβια είτε αναερόβια άθληση. Ας δούμε όμως παρακάτω κάποια μικρά «μυστικά» που θα είναι απόλυτος σύμμαχος και αρωγός στην προσπάθειά μας.

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟ 5%

Αυτό το ποσοστό αναφέρεται στο πόσα κιλά θα ήταν συνετό να απωλέσουμε έτσι ώστε να βελτιώσουμε την υγεία μας αλλά και την εικόνα και την χαμένη αυτοπεποίθηση. Ένας άνθρωπος 100 κιλών για παράδειγμα πρέπει να χάσει τουλάχιστον 5 κιλά έτσι ώστε να αρχίζει να βλέπει τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης όπως είναι το να ανεβαίνει σκάλες πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα. Φυσικά μέχρι και 10% απωλειών θα ήταν απολύτως θεμιτό και υγιές έχοντας τα αντίστοιχα οφέλη αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί έτσι ώστε να μην καταλήξουμε λιποβαρείς. Όπως και έχει κανείς δεν πέτυχε ποτέ τίποτα χωρίς να έχει θέσει ένα συγκεκριμένο στόχο. Έτσι και εσείς μπορείτε σήμερα κιόλας να θέσετε τον πήχη όσο ψηλότερα μπορείτε και να προσπαθήσετε να τον φτάσετε. Το ταξίδι θα είναι σίγουρα δύσκολο αλλά αξίζει η όλη διαδρομή.

ΠΑΡΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Ο «αγώνας» που καλούμαστε να δώσουμε κάθε φορά που προσπαθούμε να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά δεν είναι αγώνας ταχύτητας, είναι ένας μαραθώνιος. Σε αυτό το μαραθώνιο λοιπόν σύμμαχος μας θα είναι η μόνιμη πρόσληψη λιγότερων θερμίδων ημερησίως. Αν το σώμα μας δεν έχει αυτό το θερμιδικό απόθεμα/πλεόνασμα, μαντέψτε τι θα κάνει για να παράγει την απαιτούμενη ενέργεια για τις λειτουργίες του. Το βρήκατε, θα κάψει αποθηκευμένο λίπος! Κατά συνέπεια, εμείς αργά αλλά σταδιακά θα αδυνατίζουμε. Αυτό το λίπος που καίγεται με τέτοιο ρυθμό πολύ δύσκολα θα συσσωρευτεί εκ νέου στο σώμα μας. Έτσι, για πολλά χρόνια θα απολαμβάνουμε ένα όμορφο και πάνω από όλα υγιές σώμα και δέρμα.

ΠΙΕΙΤΕ ΝΕΡΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ

Σίγουρα όλοι μας έχουμε ακούσει πως το νερό είναι must σε κάθε δίαιτα αφού βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού μας από κάθε βλαβερή ουσία που προέρχεται από τις τροφές κλπ. Εδώ όμως βλέπουμε πως συνιστάται έντονα η κατανάλωση του πριν τα γεύματα. Γιατί; Επειδή είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι αυτό το θαυματουργό υγρό αυξάνει τον μεταβολισμό έως 40% για τουλάχιστον 1-2 ώρες μετά την κατάποσή του. Άρα, καίμε περισσότερες θερμίδες μόνο και μόνο πίνοντάς το. Πίνοντας 2 ποτήρια νερό περίπου 20-30 λεπτά πριν το φαΐ, περιορίζουμε το αίσθημα της πείνας και ο κορεσμός έρχεται γρηγορότερα. Συγκεκριμένα, το ποσοστό απώλειας βάρους αυξάνεται έως και 45% αν συνδυάζεται με μια πραγματικά ισορροπημένη διατροφή.

Κλείνοντας, διαπιστώνουμε μετά από έρευνες χρόνων πως η απώλεια λιπώδη ιστού δεν είναι τόσο δύσκολη και ακατόρθωτη υπόθεση όσο φαντάζει για κάποιους. Αρκεί κάθε μέρα να μένουμε απόλυτα πιστοί στο διατροφικό ή/και αθλητικό μας πρόγραμμα και να έχουμε υπομονή και πίστη. Οι «καρποί» αυτών των θυσιών θα είναι πολύ γλυκοί και θα μας κάνουν να ξεχάσουμε κάθε ταλαιπωρία.